Resi Buijs

1840
Video’s:

Over mij

Reizen is ons lust en ons leven. Iedere keer weer verheugen we ons op de reisgidsen, en pluizen we deze van voren naar achteren uit. We hebben een luxe probleem; het is soms moeilijk om een keuze te maken.

We reisden naar het Oosten, we reisden naar het Westen, naar het Midden Oosten en Afrika. Iedere reis genieten we met volle teugen, en is de beleving iedere keer weer anders.

We hopen nog lang het voorrecht te hebben om verre reizen te maken.

Ruud en Rees

Over mijn reis

Madagaskar, het land met zijn unieke flora en fauna! Ik las het boek van Jan Boonstra, "De kinderen van papa Koto", en mijn nieuwsgierigheid was meteen gewekt.

Bezochte landen

Ik heb 36 landen (15%) bezocht:

Bolivia, Botswana, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Ecuador, Egypte, Griekenland, Indonesië, Israël, Jordanië, Lesotho, Madagaskar, Maleisië, Mexico, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nicaragua, Oeganda, Panama, Peru, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tanzania, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika.